Varje dag glider omkring

Måste ju underhålla mina ca 40 trogna läsare, så kan ju bara berätta att efter mitt senaste inlägg klädde jag på mig sen kom Ille och hämta mig så drog vi till bussen och där mötte vi upp massa andra killar. Bussturen va tråkig och seg men nååja, bara vänja sig. Vi krubba typ direkt när vi kom in, sen efter det mötte jag upp Malin och shoppa lite nödvändigt. Köpte faktiskt ett par converse, sååja där va den oskulden tagen.. Har ju inte vart så mycket för det förut men nu har jag insett att vita faktiskt är ganska fina. Vart även jeans, ponchoo, mascara, puder, trosor, leggins, strumpbyxor och tror itne det vart så mycket mer. Nåja. Nu ska jag bada och kanske åka fram en sväng annars blire sova. Maha, duktig inför skolan i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0