Juliaresan - En resa som kan rädda liv

"Man ska inte behöva vara med om något hemskt för att inse hur mycket världen har att ge dig"

Juliaresan handlar om Julia som gick bort i cancer, deras vänner har bestämt sig för att cykla från Östersund till Julias favoritställe Öland för att hedra henne och samtidigt samla in pengar till barncancerfonden så fler slipper förlora sin bästa vän. Kolla.. Det är verkligen värt det..


Brukar inte bli svag för sånna här saker men detta gjorde mig helt stirrig. Kollade fyra gånger på rad, tänk vilka underbara vänner. Lillungen är så söt, hatar att hon har canser.. Hon är värd ett långt liv med mycket shopping. Det här är äkta.. Äkta vänskap, äkta kärlek, äkta äkta äkta. Dags att inse att man alltid är ett steg från döden, att man ska ta vara på tiden man har kvar för man vet aldrig vad som händer om ett år, en månad, en vecka, en dag eller en timme.

Passar på att skicka massvis med kärlek till mina syskon, mina vänner, mina päron och min släkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0