Give me strength

Dagarna består inte av så mycket aktiviteter nu för tiden, men det kommer väl nu med värmen och solen. Jag hänger mest med Hanna och Flingan lite överallt och ingenstans. Eller så är jag och Hanna med grabbarna, åker bil eller gör något annat livlöst. Skolan tar också grovt mycket av min tid, nationella prov hit och dit.. Dock pluggar jag aldrig utanför lektionerna men ändå, långa dagar osv.

Helgerna börjar iallafall bli roligare och med livliga, märks verkligen att sommaren är påväg. Sjukt va mycket solen kan göra eller va mycket lite sol kan göra kanske man säger. På fredag blir det troligen vallen, ååh va man har längtat till dessa varma sommarkvällar med sen hemgång. Dock brukar mina kära (bokstavligen) kompisar alltid leava mig så hoppas på att Hanna följer med tillslut så vi kan vara ute hela natta.

Imorgon ska jag gå handledarkursen så jag får övningsköra lite, dock blir det skola och mys med Amanda innan! Äkta kärlek är att vara med dem som alltid finns där, vänner. Du har alltid en vän vid din sida. Blir nog sallad och jordgubbar vid ån, åååååååh sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0