Warra warra, warra warra

Pallra mig till skolan idag, drog lite tidigare och tur var väl det för det vart en till fight på svenskan. Skönt att inte behöva vara med, men finns ju några töntar som skyller allt på en osv. Okej, det kanske är barnsligt men ingen är bättre än någon annan och vi är fortfarande unga och vi lär väl oss med tiden.

Sen när jag och hanna var återförenade baka vi kladdkaka, grilla burgare med Sonny, Elias och Oliver. Åkte lite bil med Sonny. Kolla tv. Käka popcorn och glass med kladdkaka. Osv osv. Ledig i morgon så ska sova ut ordentligt. Soft. Ska följa med Mamma till frisören dock men inge mer med det.
Sen var jag en tönt för jag tog bort mina tweets på twitter, men känner att jag inte vill skämma ut mig genom att bråka som en fjortonåring på twitter. Bättre än så är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0