The worst mistake anyone can make, is being too afraid to make one.

Alltså vad är det som händer, vi har blivit telefon trakaserade sen i söndags, av någon gubbe. & en klasskompis anklagar mig för massa saker som den inte kan säga vad det är utan säger "du vet bäst själv".. Haha hatar den meningen. Ska man anklaga någon så ska man kunna säga vad man gjort och vem som sagt det annars kan man ge fan i att säga något alls
..Och slutligen hade en tjej som går i sjuan sagt till Vican att hon hata mig för jag va trång. Man ba vet du vad trång är? Blir så less på "dagens ungdommar" Vafan vet hon om min fitta är trång? Är det ens en anledning att hata någon? Sen går allt utan blöja att töja så är jag så jävla trång så ska nog det ordna upp sig med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0