One day when the sky is falling, I'll be standing right next to you, Right next to you. Nothing will ever come between us, I'll be standing right next to you, Right next to you.

Vart hemma idag, har städat lite osv. Hade galen mensvärk i morse, låg dubbelvikt i en timme tills jag somnade av matthet. Men i morgon lär jag pallra mig till skolan, orkar inte komma efter. Orkar inte skolan överhuvudtaget just nu. Vill ha helg hela veckan. Mycket att se fram emot nu, i helgen ska jag firas i förskott, helgen efter blire dubbel 18 ferre, sen har killarna lagfest helgen efter det så då blire väl lite dricka så att säga. Men det är bara gött.
Fiiiiin kläning, ska garri bli min azzååå<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0