Om man säger vad man tycker, snackas det. När man försvarar sig, snackas det

Nyss kommit hem från en dag med skola, utvecklingssamtal och en sväng på "stan" med mamma och bror. Vart ett par skor, väska, trosor och träningsskor. Peppa mig själv till skolan. Hade ig i 4 av 5 ämnen. Inge vidare om jag får säga det själv, ska kämpa nu. Måste ha motivation. Tror ingen förstår hur arg jag vart på lärarna, skrek och sprang ut därifrån, gick tillbaka och ilskan gick över i tårar.

Sån är jag, orkar helt enkelt för mycket press.. Sen har vi gjort upp en "mat-plan" för mig, eftersom jag inte äter i skolan (vidriga fyris) så har vi fixat lite grann. Sen ska jag få gå till special läraren. Känns som det kan bli riktigt bra, måste klara g iallafall!!


Bjuder på bilder från lördagskväll/söndagsmorse. Vi svängde förbi Johan på efterferre klockan halv 5 på morgonen, lagom sliten och jävlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0