From the club to the ghetto, From the yacht to suero, Never stuck in the midle.

Då va man hemma efter 6 nätter hos Hanna. Tiden har gått galet fort, åkte tillbaka till henne idag när hon kommit från skolan.  Sen va vi på träning efter "den sista måltiden". Sorgligt. Synd bara att jag äter där ca tre gånger i veckan. Hihi min extra familj typ.

Men my really familj har saknat mig, pappa var så glad att jag kommit hem så han skalade min apelsin, mamma bjöd på glass och vovvslingen slicka hela mitt ansikte. Sen vart det lite deeptalk om skolan som just nu är DRAMA. Äsch jag gillar drama, jag skiter i det.. låter dem sköta det där själva. Förutom det som rör mig då ofc.


I mörra blire skolan, ska klippa klara och sen trallar väl vi ner på stan en sväng. Blir la gött det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0