Remembering me, discover and see

Så sjukt trött på att höra hur dum i huvudet jag är, hur oförskämd och hur mycket jag sårar folk. Undrar bara om du som säger det vet hur mycket folk sårar mig? Jag visar det aldrig, för varför ska folk få njuta av det? Jag brukar ofta ta det med en nypa salt, men tillslut blir det för mycket.. Folk som kallar sig mina vänner spottar mig i ansiktet gång efter gång, dem ljuger. Dem snackar skit. Folk tror inte jag har ett hjärta, men jag har det. Annars hade jag väl klarat av att skälla ut dem totalt? Trycka ner dem lite osv.

Och visst jag är lite halv rasist, men det är väl mitt val? Mina åsikter och jag brukar inte springa runt och skrika ut vad jag tänker till personen jag tänker det om. Men jag är nog det för jag är en bekväm svensk. Sverige, svensk, svenskt. Skulle aldrig kunna flytta till ett annat land, kanske resa lite när jag slutar gymnasiet men sen ska jag föda barn som ska få en fin uppväxt här i sverige. Och bara för jag erkände mig som halv rasist så betyder inte det att jag inte accepterar utlänningar och invandrare eller vad man säger. De finns många med gott hjärta.

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag tycker du är en awesume person hihi

2012-04-10 @ 18:50:18
Postat av: Ninni

Skit i vad folk säger! Du är bäst, gumman. ♥

2012-04-10 @ 21:21:00
URL: http://ndk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0