UPD TILLS VIDARE.

Åh hatar att jag blivit "sån där" som skriver massa skit om känslor och grejer. Men grejen är att jag är likadan så jag dömmer inte någon av mina vänner på det sättet som ni kanske tror. Absolut inte, ni är det bästa jag har! 


Men just nu går livet sjukt segt, jag behöver motivation. Motivation till träning, jag försöker alltid börja med att träna.. Men slutar alltid efter två gånger/en vecka. Skulle nog behöva en PT. Någon som känner sig manad? He-hee. Nej men seriöst, behöver få lite ordning på mitt liv. Äta bra (hatar att äta bra!!) För grejen är den att jag inte tror på fullkorn, alltså hur stor är chansen att du går upp mer på en vecka då du äter icke fullkornsbröd än en vecka när du äter fullkornsbröd. ZERO. Och du får inte någon "längre" engergi. Tro mig jag har testat, jag blir alltid hungrig fortare av det där jävla piss brödet.

Men allt handlar inte om motivation, träning, skola, betyg, mat och sånt rabbel utan om känslor.. Lär pussla ihop dem. Tror jag har ett litet uppehåll tills vidare, för jag är inte det som pratar om sånhär. Även om det är lättare att skriva än att prata. Så ge mig några dagar så är jag tillbaka, troligen lite mer ihop pusslad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0