Jag trodde jag var kär men det visade sig att jag bara var obeskrivligt kåt

Dudes! skolan idag var bokstavligt en pina, men efter skolan tog jag mig ner på stan med Klara och käka mat. Köpte en foundation och någon tröja på rean. Mycket bra!

När jag kom hem hamna jag i soffan framför systrar i jeans, skulle egentligen åkt på cirkelträningen vid sju men kände inte orken, lusten.. Är så less på livet. När man är glad och lycklig tänker man alltid att man är så glad att man har så mycket vänner osv för när man väl blir ledsen kommer dem ställa upp för en osv. Men när man är ledsen, då står man här själv.. Ingen ser igenom en. Sjukt, önskar det kunde vara som i filmen fast i verkligheten.

Måste skriva svenska nationella också, har muntlig redovisning på måndag.. Måste klara g också eftersom jag har ig i svenska, men vad ska man skriva om? Relationer, men vad för relation. Önskar jag kunde betala någon som gav mig en bra redovisning, men ingen vill ju plugga i onödan nu-för-tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0