9. 5 mål i ditt liv.

Nej ni ungdommar, jag har inga mål i mitt liv.. Antar att jag borde skriva att jag vill bli miljonär, skaffa snyggaste mannen, slippa jobba pga av överflöd med pengar, ha betjäner osv. Men icke sa nicke, jag vill slita för mina pengar, visst vill jag ha en snygg man men han behöver inte vara Joel Kinnaman, jag vill inte vara miljonär.. en snobbig jävel som går runt och slänger pengar omkring sig.

Det här kanske inte ens handlar om "mål" men jag vet inte om jag har nog inget ärligt talat. Vill inte bli känd, vet inte om jag vill bli frisör för alltid och lyckas med skolan är inget mål för mig det är mer som ett måste. Jaja, jag är en komplicerad person med en konstig livssyn.


1. Leva livet fullt ut, göra misstag och stå upp för den jag är. Ha kul, gör dumma saker, skäm ut dig och var dig själv.

Ni fick iallafall ett mål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0