Tagit den i skitan?

Hur fan kan man va så jävla fittig som jag är idag, blir arg för att dem har flytta upp båda bärbara telefonerna, för att mamma inte orka knyta upp mina skor, för att killen som satt bredvid mig på bussen i morse lukta V6 tuggummi uta helvitte OCH för att en tjej vill inte höra att dem är gullig, gullig gullig gullig, låter som en bebis.....  Ah, det där är väl ca 3% av min ilska idag..

Nåja, idag förutom skolan som jag knappt va i, strunta i svenska och engelskan så hade bara matte. Drog och fika med Malin (J?) & Klara, åkte till Hanna och glodde film, gick till Vican och mös i hennes säng, drog med Malin & Carro på Hockey. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0