ROTEN

Igår kom Hanna till mig, käka och så. Drog till Mallan och fixa oss lite, sen vidare till Theo. Jag vet inte hur fort det gick men woooops så stod vi tjejer och shaeka aset! Mamma.. Nåja. Skulle dra till tärnsjö en sväng men vi vände direkt där och hahahaahah roligaste någonsin.. måste vara. Sen skulle vi dra till Danne allihopa, för det vart för mycket folk. Fast då åkte jag med Mårten och Lunka till stan och hämta Rasmus istället, kom hem till danne och hade lite mys i soffan. Sen åkte jag hem, kom dock hem halv 8 i morse, mötte pappa som stod utan för dörren och kolla på sina ägor.

Hade faktiskt kul, fast det vart lite mycket tjat från min käft. Haha ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0