Ju mer dem spottar på mig, ju fortare kommer jag att blomma

Hejsan kottar! Igår hade jag inte tid att skriva någonting men i Onsdags var jag fram och kolla på fotboll och våla vann med 3-0! Lycka att Theo gjorde ett mål, han som bara var inlånad. Dock ska han spela på Söndag också mot tärnsjö, då är det ett måste att kolla. Efter fotbollen satt vi och duttra lite sen åkte jag, Sonny & Elias hem till mig, kolla OC & Beck och åt mackor. Sen sov dem kvar och ja, vi drog till skolan igår i vanlig ordning. Skolan igår va galet rolig, Stina måste vara den sjukaste männiksan på jorden! Lovee it. Men drog hem när vi bara hade engelska kvar, min hals måde fan pitt.
Men drack tre koppar te så nu är det bara näsan som inte är på banan igen.

Nu ska jag snart till skolan, börjar 11.10 och slutar ca 13.00.. Det är bara frisör 2orna eller 3orna som ska duscha och styla vårat hår. Sen blir det hem och fixa inför kräftskivan ikväll! Soft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0